Nur1098 sadece sancim var 29. Haftanın sonlarına doğru başlamış ama 30+4 te acile gidince fark ettim bilmiyordum sancı olduğunu. Progestani kullanmaya başlayalı 5 gün oldu iğneyi haftalık verdi bana ilk defa pazar günü vuruldum sancılarım hafifledi çok şükür.