YaprakBakiran sagolun evet haftada bir basladik bizde allaha sukur 1 hafta sonda butun ilaclarimizi kesip dogumu beklicez .. inanin bana cok zor bi surec her an neolucak diye bekliceksiniz ama sonuna yaklasinca derinbi nefes alip hamd olsun buraya kadar geldik diyeceksiniz kafaniza hic takmayin diycem banasa cok dediler ama piskolojim yerle bir bebek dogduktan sonrada kesinlikle tedavi gormem gerekiyor diye dusunuyorum .. rabbim insallah saglikli sihatli kucaginiza almayi nasip eder