asellmom Düşük tehlikem var doktorun biri ağızdan yazmış reçeteye biride fitil gibi dedi ağızdan alan varmi hiç
Limonsever asellmom ağızdan alma inanılmaz sersem yapıp çarpıyor adamı cok kötü fitil şeklinde al daha etkili hem
Suleyldz asellmom Ben kullanıyorum şuan canım çok uyku yapıyor ağızdan alma fitil şeklinde kullan daha etkili oluyor ben akşamları kullanıyorum. Daha iyi oluyor
ggkca asellmom ben 11. Haftadan 20.haftaya kadar günde 3 kez ağızdan alıyordum, doktorurum öyle kullanmamı söylemişti.
Reis_Ailesi Ben ağızdan alıyordum ama fitil olarak almam gerekiyormuş gercekten ağızdan alınca bütün gun sersem gibi geziyorum bide çalışıyorum ayakta uyuyorum gibi çok kötü yapıyor
ikicocukmeselesi asellmom canım ben ağızdan kullandım geceleri yatmadan önce içtim gün içerisinde sersemlikte yapmadı❤️
goktug93 asellmom canım bana doktorum günde 2 kere ağızdan yazmıştı. Resmen 3 birayı hızlıca içmişim gibi sersem yaptı kafamı sarhoş gibiydim😬
Gul-2407 Merhaba bana da progestan 200 mg verdi ama reçetede ağızdan alınır diyor …doktoru aradım yanındaki bayan açtı hem ağızdan hemde vajinadan atılabilir dedi çok inanamadım açıkçası bu kapsül ama nasıl alttan atılır ?
mutlugebeee asellmom aynı kapsül hem ağızdan hem vajinal kullanılıyor, ağızdan kullanımında yan etkisi çok fazla sersemlik gibi vajinal kullanırsan daha rahat edersin🙏🏼 Vajinal kullanımda daha etkili bu arada🌸