Z-e-y-n-o Mev arkadaşlar Konya’da sehir hastanesi nde doğum yapmayı düşünüyorum 35 haftalığım sezeryanla olacak daha önce doğum yapıp memnun kalan varmı
Aysezey Z-e-y-n-o merhaba doktorunz kim acaba 🤦🏻♀️ bizde konyaya yeni taşndk. Şehir hastanesne 3 aydır hiç bi şekilde randevu alamdm. Benmde sezeryan zorunLu. Boş yere özellere bi sürü para ödüyorm 😔 Nasıl yapıcam bilmiyorum..