Doktorum şeker yüklemesi testine karşı olduğunu, sadece 4,5 gün tokluk kan şekeri değerlerine bakacağını söyledi.. Bende 3 gündür yediklerimi ve kan şekerimi ölçüp doktoruma yaZdım… 110,115 arası çıktı sonuçlar ama doktorum yediklerimden hiç memnun değil sonuçlara da güvenemedi 🙈 portakal suyu, poğaça vs vardı yediklerimde.. Sizlerde yapan oldumu acaba tokluk şekeriniz kaç çıktı mesela?