Sweet_mom Eşimle ikimzde devlet memururuyız bu konu hakkında bilgisi olan varmı kızlar, şimdiden teşekürler🥰💕
Merveonay Sweet_mom canım doğum parası süt parası alıyorsun birde raporlu döneminde rapor parası alıyorsun ben sgklıdım öyle yaptım ama sende farklı mı İnan bilmiyorum
Sweet_mom BlueSkyy hiç çalışmayan anneler alıyo ssk dan doğum raporu götürüp, ben kendimle olan kısmı bilmiyorum 😣
Sweet_mom BlueSkyy ayrıca bu alınıyor yönetmelikte varda tam bilmedim için bilen vardır diye sordum sizin bilginiz varmı??
Sweet_mom BlueSkyy ewet şuan ekonomi çok kötü herkese zam yapılmalı ben asgari ücretliyede üzülüyom gerçekten durum kötü etin kilosu olmuş 100 lira balık 50 lira bu insanlar nabsın…
Sweet_mom BlueSkyy evet kuzum ben 16 sene okul okudum sağlık fakültesinde okudum çok zor şartlarda buralara geldim hem okuyup hem çalıştım yalnız başıma doğu görevlerine gittim , kolay gelmedim buralara inan çok zordu benim için ama çok şükür tabi şimdi🙏