Kızlar 14 hafta 3 günlük hamileyim. Yaklaşık 3 4 günden beri her lavaboya girdiğim de peçeteyle özel bölgemi sildirdiğim zaman kahvemsi ama böyle belli belirsiz leke görüyordum pek aldırış etmiyordum açıkçası. Ama ara ara karnıma kramp tarzı ve kasık ağrıları oluyordu ve yaklaşık yine 3 4 günden beri de sağ kalçam da bi ağrı var böyle batıyor resmen ani hareket yaptığım zaman. Bugün de lavaboya girdim ve iç çamaşırımda kahverengi bir leke gördüm yerleşme kanaması olduğunu düşünmüyorum 4. Ayımın içindeyim yerleşme kanamasının ilk aylarda olduğunu biliyorum. Benim gibi aynı bu şekilde olan var mı?? Acilll yardım kızlaarr ..
Şuan eşimi bekliyorum acile gidip kontrol ettireceğim..