Deniiiza bebeğinizin kalp atış ve hareketleri çok güzel maşallah.Sancılarınızda var , böyle giderse açılmanız da olacaktır.
Kaç haftalıksınız ? Çünkü her kasılma ve sancı bebeği kanala itiyor dolayısıyla açılmanızın olması kaçınılmaz gibi duruyor..Tabi en iyisini doktorunuz bilir..Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🌹