Basakanne merhaba çok geçmiş olsun. Ben özellikle ilk aylarda çok yaşadım. Dediğiniz gibi paroldan başka hiç birşey kullanamıyoruz. Ama şöyle bir şey var; doktorum bana magnezyum başladı son haftalarımda bıçak gibi kesildi ağrı. İlla ki ilaç olarak almanıza gerek yok, sade maden suyu da çok iyi geliyor. Karanlık oda, keskin kokulardan uzak durun bir de lodosta dışarı çıkmayın. Sevgiler☺️