oglusumbenimcanm Benim oğlum olucak inşallah.Göğsümde göbeğim de daha önceden olmayan siyah siyah kıllar çıkmaya başladı 😒 oğlu olanlar yada hamile olanlar erkek bebeğe sizde de oldu mu bu durum🤔
Imasleeper oglusumbenimcanm sanmıyorum kızım olacak benimde tüylerim eskisine nazaran çok çıkıyo. Saçlarım çok dökülüyor sadece
Busraselcuk oglusumbenimcanm kızıma hamileyken benimde çok tüylenmem olmuştu özellikle göbeğimde henüz 40 ım çıkmadı dökülmedi bakalım inşAllah biter
Didemmmmm oglusumbenimcanm benim de oğlum olacak. 8. Aya kadar tüylerim çok hızlı çıktı ama 37. Haftadan itibaren de yavaş ve yumuşak çıktı.
Deletedmom62627 oglusumbenimcanm yoo benim bebikomda erkek hiç kıllanmadım amaaaaa koltukaltım boynum göğüs aram ve genitalim çok karardı…………..
Burcukorkmaz oglusumbenimcanm bence kız erkek değil de hormonla alakalı sanırım benim kızım da hiç çıkmadı
Alp52 @oglusumbenimcanm benim oğlum da saçlarım cok uzuyodu ama vücudum da oyle ekstra Bi killanma olmadı bence hormonlar herkesde farklı işliyor
deletedmom27371 oglusumbenimcanm benim de oğlum olucak göbeğim de çok çıkmaya başladı ama nette araştırdığım da göbek kıllarının sebebi sanırım ultrasona girerken sürülen jelden oluyormuş