DnzDrn Merhaba herkese,regl günüme göre tam 17+1 im. Ama bebeğin gelişimi önden gidiyor. Ultrasonda bugün 18+6 çıktı. Ve 200 grammış. Böyle olan var mı ve gramı normal mi sizce? Bir sorun yaratmaz dedi. Aynı durumda olan var mı sormak istedim.
Imasleeper DnzDrn bir sorun yaratmaz dediyse sorun yaratmaz doktor demiş sonuçta. Benim de geriden geliyo geç döllenme. Sorun yok dediler bana da
ilydsrn DnzDrn canım bende aynı durumdaydım hep bebeğim önden gitti. Çok şükür sağlık açısından bir problem yok şekere bakıldı şeker de yok ama tek olumsuz durum normal doğuma engel olması. Yani normal doğum düşünüyorsan kendini sezeryana da hazırla 🥰 bebek kilolu olduğu için normal doğum yapamıyorum pazartesi sezeryan olacağım Allah izin verirse
DnzDrn incisu hayır bahsetmedi şekerim düşük biraz ama normal testlerde. Başka bişey yapılmadı henüz.
ipekveatlas 2 haftaya kadar önde ve arkada olması bi sorun yaratmıyo bende 17+6 da gitmistim 18+6 cıktı doktor da bisey olmaz dediyse korkma
incisu DnzDrn ilerleyen haftalarda eğer yaptırırsan şeker yüklemesini o zaman belli olur ama iki hafta önden gitmesi sorun olmuyor
Semaberay ilydsrn bebek kaç kilo benimde önden gidiyor Hep 34 haftada 2750 kilodaydi 36 haftada kontrolum var
DnzDrn ilydsrn ilydsrn Sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza ☺️🙏🙏 baştan beri hep sezeryan istiyodum zaten o konuda sıkıntı olmaz ozaman. Yani iri olucak bebiş ondan ozaman 😄👍
Drya55 Bende bugün gittim 16+6 haftaligiz doktor 18 haftalık ölçüyorum 2 hafta önden gidiyor dedi iyi bir şey mi dedim çok iyi bir şey de değil kötü birşey de değil tombik bir bebek olacak herhalde dedi 270 Gr felan çıktı
2-prensesannesiii DnzDrn Bu haftalarda oluyor sonra düzene giriyor. 2 hafta kadar normal diyorlar . Nazende şekerden olabiliyor .