Bsraabsr ben zaten sezeryan istiyordum ama belki zorunlu olur diye çatı muayenesi yaptırdım ama şuan isteğe bağlı sezeryana gün aldım 9 Aralık için 🤭 şimdiki aklım olsa yaptırmazdım burada hiç acıma olmadı vs dediler ama değişiyor baya bi kişiden kişiye rahat rahat girmiştim gözlerim dolu çıktım odadan 😀 sizinde hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🙂