minikayak2-6 Kızlar Alper beye giden var mı? DOktorunuzun tavsiyesiyle mi yoksa kendi isteğinizle me gittiniz?
Filiko minikayak2-6 ben turgay beye Gittim, doktorum radyolog tercihiniz olmasın dedi ama arkadasım Alper beye gitti cok memnumdu
SayeMom minikayak2-6 ben gittimmmm muhteşemmm bir doktor cok sıcakkanlı takipleşiyoruz hatta halen görüşürüm ☺️