Icot aslında haklısın kışın kullanılmıyo ama kışın daha ucuz ilkbaharda çok indirim olmuyo biz o yüzden aralık ocak gibi alıcaz inş temiz bulabilirsem letgodan ikinci el bile alırım geçenler stokke gördüm tam soruyodum satıldı artık yakın takibimde 😍. Ama sayende cezadan kurtuldum çok sağol bilmiodm