gamzosgamzos Benım de 1 yaşında kızımda oldu. Çok kötü öksürüyordu, tam 10 gün evde tedavi uyguladık. Çok şükür şu an iyileşti ve bağışıklığı zayıf olmasına rağmen zorlanmadık sadece uzun sürdü, siz de tedirgin olmayın inşallah en kısa zamanda iyileşir sizin kızınız da💕