39 haftalık hamileyim bu aralar karnım sürekli sertleşiyo ama bugün sanki hiç geçmedi sürekli sert bebek bi yerde toplanıyo sertlrşince de hafif ağrı da oluyo. Gerçekten çıldırıcam artık doğum sancısı çekiyorumda haberim mi yok anlamıyorum. Böyle olması normal mi? Bugün pek dinlenemedim ondan mı acaba