elaweannesi Herkese fikirde olur postu gören herkes düşündükleri weya yaptırdıkları magneti paylaşabilir mi annişler bende hala kararsızım fikir olur banada🙈
Didemmmmm elaweannesi https://imgyukle.com/i/k3rg4N https://imgyukle.com/i/k3rcGe Ben magnet yerine anahtarlık ve çikolata yaptırdım.
Pisicik elaweannesi Selam, magneti sade sipariş verip kurdele ve inci ekledim dağıtmak için de çikolata yerine şeker sipariş ettim. İkisinin de adet fiyatı 3TL 🌸
Fatma29 Didemmmmm anahtarlık çok güzel olmus canım bende öyle birşey yaptirmak istiyorum. Nerden yaptırdın acaba
elaweannesi Nrcnnnnnnnn Aynen ya ocakta doğumum hala karar weremedim en kötü çikolatalarım hazır bari o rahatlatıyor biraz beni
Didemmmmm elaweannesi çok güzel olmuş Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
elaweannesi Miray8 indirimli geldi balım normalde 50 adet 75₺ ama ben 100 adet 115₺ dedi 90₺ ye yaptırdım n11.com indir onun üzerinden al orda ilk siparişe 25₺ indirim werdi ödemede yansıttım sende öyle et düşünürsen sayfada güwenli zaten