Kızlar görmüşsünüzdür belki 2 kez kürtaj olmak zorunda kaldım 2. Kürtajdan 32 gün sonra adet oldum ama 2 damla kadar dahada gelmedi yani ne kürtaj kanaması yaşadım ne de adetim düzgün geldi dün doktora gittim kist oluşmuş o yüzden sökülmemiş 3cm dedi ve duphaston söktürücü verdi ilk defa kullandığım için bilmiyorum nasıl etkili adetim sökülür mü veya ne kadar kullanınca etki etmeye başlıyor bilgi verir misiniz?🙏🏻 Ve bu 3 cm kist adet olursam eğer atabilir miyim bir sıkıntı yaratır mı bana