Duruliyaninannesi Kızlar benim ikinci gebeligim ama ilkinde hatırlamıyorum 29+ 1 haftalık gebeyim bugun sabahtan beri kasiklarimda bebeğin hareketlerini hissediyorum ağrıyo bebek içimde hareket edince ağrım oluyo normal mi acaba
Sude-96 Duruliyaninannesi Vallahi son zamanlarda bebek hareketleri can yakabiliyor adet sancısı falan gibi değilse Bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Duruliyaninannesi Sude-96 yani dogum belirtisi filan olduğunu düşünmüyorum zaten ilk gebeligim hic zor degildi bunda cok zorlaniyorum o yuzden dogumu bildigim için dogum belirtisi gibi degil ama can yakıyor
Sude-96 Duruliyaninannesi vallahi benimde 30. haftadan beri canımı acayip yakıyor böyle karnım acıyo bildiğin O yüzden zannetmiyorum zaten bir sorun olduğunu normal bence rahim büyüyor kasılmalar da oluyor tabi
Duruliyaninannesi Sude-96 kızımda hamileligim hic zor değildi ama bu oğlan belimi kıracak ilk günden beri cok zorlanıyorum o yuzden bide harektleri cok olunca canim acıyor malum kış ta gekdi usutmemek gerekiyor