Smysyr Gzmpyrz Gzmpyrz canım sonuçlarimiz hemen hemen aynı bende yaptirmistim FBHCG 43.7 PAPP-A 1.16 dı doktor bana sonuçların güzel hiç riskte değil demişti arkadaşlar birde grafikten bahsediyor ama onu bilmiyorum
Elfnr Gzmpyrz bu ikili testlerde kanşar hep sıkıntılı cıkar ondan risk boyutu için benımki riski cıktı mesela betam yüksekti fetal kan yaptrdım ama senınki normal yani arastıra arastıra ögrendık doktorada sorarsın ama sıkıntı göremedim
Tugba61 Referans aralığı belirlenmediği için her ne sonuç çıkarsa çıksın o kırmızı gösterecek canım yani o takılacağın birşey değil. Doktorunun ekranına bir şema gidiyor o onu değerlendiriyor. Korkacak birşey var gibi durmuyor doktorun anlatacaktır.
Nnnur123 Deletedmom154 kan sonuçları tek başına bir anlam ifade etmiyo. Yaş riskiniz ve bazı başka değerlerle beraber hesaplanıp doktorunuz bir grafik çıkarıyor🥰 o grafik var mı elinizde veya az önce ki hanımefendinin kombine risk oranını yazmışlar mesela e nabızda 1000:1 diye sizde öyle bir şey var mı ?