Sabah doktora gittim nst de az bi sancı çıktı sonra eve geldim uyudum uyandım belime ara ara ağrı giriyor adet ağrısı gibi çok şiddetli değil ama ağrıtıyor yine de 37+2 yim ikinci gebeliğim ilkinde su gelmişti doğum yapmıştım sancı nasıl bilmiyorum midem bulanıyor birde bişey yiyemedim sanki afedersiniz tuvaletim var gibi oluyor gidiyorum bişey yok rahmimde ağrı var öğleden beri dinleniyorum geçmedi belim yalancı ağrılar geçiyor diye duymuştum bilgisi olan varmı