Ben 31 haftalık hamileyim dün çok şiddetli sancıyla acile gittim nstde sancım çıktı suyunun gelip gelmediğine baktılar alttan ama elle muayene değil kamerayla baktılar. açıklık muayenesi olmamış oluyo yani öyle mi
Ben hâlâ sancı çekiyorum açıklık varsa beni bakmadan öylece gönderdilerse diye düşünmeden edemiyorum dua edin erkenden doğum yapmaktan çok korkuyorum