Ecehakanay 10+2 bende 11 haftalık sayılırım 😅
Valla hiç belirti yaşamadım çok şükür arada kasık bel agrısı oluyor eee o kadar da olsun 😅 12 hafta nın sonuna doğru 2 li tarama testimiz car cinsiyet tahmini bekliyoruz hocamızdan , ufak tefek hazırlıklarına başladım malum fiyatlar uçtu gidiyor siz neler yapıyorsunuz annişler🐣💖