Busra032 6 haftaligim hiçbir belirtim yok ne göğüs hassaiyeti ne bir halsizlik hicbise yok korkuyorum
Eslemmiraaa Busra032 olmaya bilir canım ben 10.2 deyiz hiç belirtim olmuyor arada ufak tefek kasık ağrısı inşallah da olmaz korkma herkesin hamilelik hikayesi farklı her belirti olacak diye bir şey yok💖🐣
charlottececi Melikeakarsu al benden de o kadar ne guzel demissin 😄 Uykudan bulantidan ölücem 🙄 benim bulantilar 7+1 de basladi ve ikiz. bu arada 6 erken belki de. 😆
charlottececi Melikeakarsu insallah normale doneriz en yakin zamanda 😪😄 21. Haftaya kadar bulanti falan diyolar. Nasil dayancam bilmiyorum. 🙄