Bebeğimi yıkamak için biraz geniş bir küvet almak istiyorum. İnternetten ölçülerini bir türlü anlayamadim. Mesela annem yeğenime marketten almış rastgele ama çok güzel çıktı, yazın içinde banyo öncesi suyla rahat rahat oynadı. Çok da büyük değildi ama katlanabilir olanlar gibi küçük de değildi. Alıp memnun kaldıklarıniz var mı? Bir de balık desenli olanların desenlerinin çıkıp çocuğun tenine yapıştığını okudum. Sizin böyle bir sorun oldu mu? Ve küvetler ne kadar pahalı ya. Sevi bebe, babyjem falan 100 TL’den başlıyor 🙄