Geçen ayın 1inde hasta oldum 5 gün içinde bitti ayın 13ünde yumurtlama oldu o gün ve ondan önce 3 gün ilişkimiz oldu toplamda 1 ayda 4, 5 defa birliktelik oldu yani.Şuan 8 günlük bir gecikmem var test yaptım negatif çok yeni olabilir mi idrarda görülmeyebilir mi? Kan testi verdim yarın çıkıcak ama çok merak ediyorum böyle bişey yaşayan var mı acaba?