Kızlar herkese iyi akşamlar 2 gün önce buraya bebeğimi hissetmiyorum diye yazmıştım bugün doktora gittiğimde bebeğimin suyunun azaldığını söyledi doktor daha detaylı bir hastaneye yönlendirdi erken doğum olabilir tehlikeli diye başına gelen var mı bu haftalarda su azlığından doğum yapan ya da suyunu biseylerle çoğaltan