Elanurgvn61 canım ben ilk bebeğimde doktor %100 demesine rağmen (hatta 2 DR birden kız dedi) renkli ultrason sonrasında alışveriş yapmıştım cesaret edememiştim. Bizim arkadaşa DR kız demiş 5. Ayına kadar 5. Aydan sonra erkek olduğu anlaşılmış (sanırım renkli ultrason sonrasında netleşmiş cinsiyeti)