roselinda_015 Merhabalar erkek bebeğimiz olacak Allah nasip ederse kayınvalidem vefat eden kayınpederimin ismi “Zeki” olsun diyor. Çok severdim kendisini ama isim olarak çok hoşuma gitmiyor 2 isimde sevmiyorum sizce nasıl siz ne yapardınız???
habibedogan roselinda_015 Kayinvaldenin gönlü kaliry belki kayinpederimi severdim dedin ya istiyosan önüne beğendiğin isim koy iki isim sevmiyom diyon ama eger ismi koycaksan tek hisuna gitmiyorsa onune bir isim koyarak koyabilirsin
Hemsure roselinda_015 eğer kimliğe koymak istemiyorsanız Bile kulağına 2 isim söyleseniz gönlü olur tabi hep Zeki diye söyleyebilir kayınvalideniz bilemedim
Aslanyesm Ben karşıyım aileden isim katmaya eşimde aynı şekilde o yüzden ailede olmayan ismi katmayı düşünüyoruz
roselinda_015 asdfg3 bende aynı düşüncedeyim amcaları nasıl babalarının adını söyleyecek dedim çok severler onu dedi. İsimde kararsız olduğum için koy dedi bence çünkü kızımda isim belliydi bence şu olsun bile dememişti
roselinda_015 habibedogan kayınvalidem kendide 2 isim sevmez tek zeki olsun istiyor ama bende öyle istemiyorum ben zeki diyemem 2 isimde sevmiyorum dedim kırmak da istemem birşey demedi
asdfg3 roselinda_015 eger eşinizde sizin gibi düşünüyorsa annesine kendi söylesin babamin ismiyle cagiramam gibisinden