K88_ ay hiç deme bende 17 haftamdan beri evdeyim işten çıkmıştım uyku düzenim çok kötüydü 3 saatlik uykuyla falan işe gidiyordum .. çıktıktan sonra ince temizlik yapmıştım tül perde yıka as dolapları dök düzenle . 1 ayımı almıştı ;D sonra yemek falan denerdim. 27 den sonra kıyafetleri yıkadım ütüledim çantamı hazırladım. 32+4 ancaaaak televizyon izliyorum içim dışıma çıktı :d