Merhaba arkadaşlar, ha geldi ha gelecek derken sonunda kızımı 39+4’te sağlıkla kucağıma aldım☺️
Beşinci ayımdan beri güzel kızım doğum pozisyonundaydı ve beni ciddi şekilde zorluyordu. 36. Haftama geldiğimde bebeğim iyice rahimi zorlamaya başladı ve doktorum açılmamın olduğunu fakat şimdi alttan bakmayacağını, 37. haftamda bakacağını şimdi bakarsa doğumu tetikler diyerek açılma muayenemi erteledi. 37. Haftama girdiğimde kontrole gittim ve 2-3 cm açılmam olduğunu bebeğin başının çok zorladığını ve her an doğurabileceğimi söyledi ve istersem suni sancı ile doğumu başlatabileceğini söyledi (hemen doğuma almak istemesinin nedeni ağrı eşiğimin düşük oluşundan sancı hissetmemem ve açılma hızımın çok çabuk ilerlemesi idi). Ben oğluma hamile iken de doğumdan 2 hafta öncesinde 2 cm açılmam olduğunu ama 2 hafta daha oğlumun beklediğini söyledim bu yüzden beklemek istediğimi söyledim. Ertesi gün tekrar açılmama bakmak istedi fakat hiçbir değişiklik olmamıştı. 38. Haftamda tekrar açılmama baktı yine açılma da ilerleme yoktu ve doktor doğumu tetiklemek için sıyırma denilen bir işlem yaptı yarın doğurursun dedi ama benim nazlı kızım gelmek istemedi ☺️derken 39. Haftamı gördüm 😅 kızım kendiliğinden gelmezse eğer 39+6 gibi doğuma alınacağımı öğrendim. 39+4 olduğum günün sabahı rutin bir şekilde evimi toplayıp oğlumla kendime kahvaltı hazırlarken çok azıcık adet ağrısı gibi bir sızı hissettim fakat belli belirsizdi ve ara ara geliyordu düzenli değildi. Doktorumu aradım ve bilgilendirdim. Hastaneye geçip ebelere kendimi muayene ettirmemi söyledi. Hemen hızlıca duşa girdim ve ağrım geçti hazırlandım ve çıkıp hastaneye gittik. Ebe 4 cm açılmam olduğunu söyledi ve doktorumda gelince doğumu başlatacaklarını sancımın olduğunu fakat düzensiz olduğunu söyledi ve çok düşük dozda suni vererek doğumu başlattılar. 13.05 gibi suni verilmeye başlandı ve devamında kesemi de patlatınca açılmam 8 cm’e ulaştı. Doğumhaneye alındıktan sonra 5 dakika içinde doğumum bitti. 14.24’te de güzel kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙏🏻 Her ne yaşadıysam kızımı kucağıma verdiklerinde bitti ve eşimde yanımıza gelince mutluluktan ne yaşadığımı anlayamadım her şey bitmişti ☺️ Doğumhaneden çıktığımda oğlumu da görünce dünyalar benim oldu artık 4 kişilik bir aile olmuştuk. Çok azıcık dikişim var ve oğlumdaki dikişimin aksine beni hiç zorlamadı sadece kendimi zorladığımdan makat ağrısı çektim 1 hafta kadar. Bugün kızımla birlikte 14. Günümüz ve kanamamda bitti dikişlerimde iyileşti çok şükür. Allah hepinize sağlıkla hayırlı doğumlar nasip etsin, okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻❤️