O tozdan kullandım geçmedi benimde fitilde işe yaramadı bugün tekrar gittim ağrım geçmediği ve alttan ultrasona izin vermediğim için progestan başladı bugün doktorum silahlarımızı savunalım diye birde çok stresli ve üzgün bir dönemdeyim bundan etkilenmiş olabilirim diye bugün bir tüplü krem verdi birde tablet antibiyotik verdi ama ben tablet antibiyotiği kullanmakta tedirginim prospektüsünde hamilelikte önerilmez yazıyor sizce ne yapmalıyım