Leylakkk NeseA kuzum ben 36. Haftadayim şimdiden 3700 dediler 39 ile uyumlu ama bence yanlış ölçüm yapıldı
Gizemcetinn Leylakkk meden üzülüyorsun benimde önde giditor 35. Haftada 3100 kgydi. Bende şimdim36+2 yim 2 gün sonra gidicem kontrole. En kötü sezeryan olursun ttombik bir bebişin olur üzülme
Leylakkk Gizemcetinn canim üzülmekten ziyade korkuyorun çünkü devlet hastanesine gidiyorum ve son qna kadar normal icin ugrasiyor devletler biliyorsun Allqh korusun dogumda birsey olur diye korkuyorum
Leylakkk Gizemcetinn gebeligimin başından beri gece yemem zaten cok cok acıkırsam çorba içerim hamur işi ekmek arası falan yemiyorum