20 haftalık hamileyim. Kuyruk sokumu dan sırtıma doğru bir karış ağrım var. 2 3 gündür geçmiyor. Sürekli iğne batırıyorlar gibi. Bebekte sanki vajinama baskı yapıyor. Hareketlerini çok erken hissetmeye başladım içerde zıp zıp gibi baskı yapıyor gibi hissediyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Riskli bir durum mu ayın yedisinde detaylı ultrasonum var beklemeli miyim o zamana kadar ? Sıcak su torbası koymamda bir sakınca var mı ?