Kayaaelif Mıdesınde gastfrıt olup hamıle olan var mı nasıl gecıyor süreç bulantı var mı acaba sızde ?
Eda3 Kayaaelif evet bende gastrit reflü var açken bulantım oluyor sadece tabiki yendiğine içtiğine göre rahatsız ediyor elma iyi gelmiyor bana mesela ayva süt iyi geliyor
Beyzinur Kayaaelif evlendim reflu gastirit ortaya cikti cok cektim geceleri midem yandi fln hap fayda etmedi 6 ay sonra hamile kaldim mide rahatsizligim cok sukur gecti hafif bulanti oldu ama kusmadim son aylara dogru midem yaniyor eksiyor fln oyle 🤪
Jeatimo Kayaaelif bende de var ama gebelikte bı sorun yaşamadım. Haftam arttıkça basınç yüzünden yanma sorunu yaşamaya başladım ama onun dışında sorun olmadı
Kayaaelif Gonul777 bende 6 hafta 2 gün mafoldum hiçbırsey yıyemıyorum ne zamana kadar dewam eder acaba