Son 9 günümüz uygulamaya göre, doktoruma göre de 14 🙈 normal olmasını istiyorum inşallah da öyle olur daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum sezeryan bence seçenek değil mecburiyet olmalı adı üstünde normal doğum normal olan olması gereken umarım hakkında hayırlısı olur 😌 kötü doğum hikayelerini dikkate alma herkes aynı olacak diye bişey yok sonuçta 😊