Arkadaşlar uzuun zamandır uygulamaya girmedim kafamı toparlamak stres yapmamak için. Fakat hala bir sonuç alamadık geçen Aralık ayın dan beri korunmadan devam ediyoruz ovülasyon testi kullandığımda oldu gün aşırı da ama olmadı. Stres den mi yoksa bir sıkıntı dan mı bilmiyorum daha önce doktora gittiğimde 1 sene dolması gerekiyor demişti. İstanbul Avrupa yakası şu doktora git dediğiniz bir Doktor varmıdır acaba😔 eşimde bende artık ciddi bir şekilde araştıralım istiyoruz bugün tekrar adet olunca çok buruklaştım tavsiyelerinizi bekliyorum 🌱