ozlmmmm Kızlar Mete mi Metehan mı? ben başından beri Mete diyorum,araştırınca Mete ismi tek başına güçsüz kalır yanına bir isim daha bulun diyor ama iki ismi sevmiyorum.son haftadalardayım artık karar vermem lazım sizce hangisi???
ozlmmmm 1850 bence de öyle ama eşim de Metehan da olsa herkes Mete diye çağırır zaten diyor ve soyismimiz de kısa 🤷♀️ Teşekkür ederim yorumunuz için 😊
1850 ozlmmmm metehan mete ye. Göre daha cok kullanılan bır ısım. Oyuzden mete daha guzel hemde sade falan. Ama soy isminizde cok kısaysa diper secenekte olabılır sımdı bılemedım🙂