minikkiz Kızlar merhaba bugün kanamam olduğu için hastaneye geldim yatisimi verdi doktor erken doğum olabilir önlem amaçlı ciğer geliştirici falan yaptılar. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ciğer geliştirici den sonra ben doğuma giren oldu mu?
1Hanzadehanim minikkiz kanamam yoktu fakat rahim ağzı kısalığım vardı ciddi anlamda . 32. Haftada 2 doz vuruldu dinlenmem geeektiğinş söylemişti doktorum fakat ben çalıştım Memurum oturarak çalıştığım ve hastane çok yakınımda olduğuna güvendim sanırım. 39+5 de doğum yapmıştım canm Üzülme kafana takma herşey olacağına varır
Mlhameliha minikkiz canım benimde erken doğum tehlikem vardı iğneyi yaptım erke n önlem amaçlı şuan 37 haftalık oldum haftaya doğumum var şükür erken doğmadı
Fatmanurkara minikkiz canım 1 hafta önce aynı durumda hastanede 2 gün yattım 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. Şuan evdeyim hafif sancilarla doğumu bekliyorum
merakliblog minikkiz genelde tedbir amaçlı vuruluyormuş çevremde denk geldiğim kadarıyla eğer erken doğarsa küvözde kalma süresini kısaltıyor. Yani misal bi ay kalacakken on günde toparlıyor. İnşallah gerek kalmaz böyle şeylere. 35te ciğer geliştirici olmadan doğurup gayet sağlıklı bebe doğuran arkadaşım da var küvözsüz. Allah şanslı annelerden yapsın bizi de 🤲🏼