Merhaba güzel anneler 36. Haftadayız brn bebeğin hareketlerini kasığımda hissediyorum normal birşey mi bu? Bu haftalarda olup bu durumu yaşayan var mı? Bide doğum belirtilerinde ishal gördüm. Afedersiniz bende 2 gündür ishalim ve korktum sizlere sormak istedim yaşayan var mı