Cgdeem7 her marka mamanın 03 ayı anne sütüne yakın olur.ama anne sütü varken tercih edilmez.en içeriği yüksek mama hangisi derseniz Aptamil Milupa sonra s m a sonra hip diye gider.birde mamaların kategorisi olur.kimi bağışıklığı destekler.kimi gazı ayarlar.kimi anti alerjendir.birde keçi sütünden olanlar var.hazmi kolay ve alerji yapmıyor diye sınıflandırılır.bana göre ihtiyaç olursa en ucuzuyla başlanmalı bebeğin ihtiyaçlarına göre değiştirilmeli her bebek her mamayı sevmez yada hazmedemez yada ihtiyacını karşılayamaz bu çok uzun bir yol