Seda9507 Merhaba bayanlar. 33+2 haftalık hamileyim. Bebeğim henüz dönmemiş. Ve ayakları kafasındaymış biraz araştırma yaptım. Ismi saf makat geliş olarak geçiyor. Bu durumda olup bebeği dönenler varmı.?
Tgbpoyraz Seda9507 saf makat gelişi bilemiyorum ama benim ilk gebeliğimde 35 haftada dönmüştü soğuma kadar dönebilir
Seda9507 Tgbpoyraz acaba hepsi aynımıdır. Umarım benimki de döner 🤷♀️ ama doğumdan sonra bir sıkıntı olur mu dönmediği taktirde o aklımı kurcalıyor.
Tgbpoyraz Seda9507 benim doktorum son anda bile dönebilir der hep dopumdan sonrada bi sıkıntı olmaz ne olabilir ki dönmezse sezeryan olur korkmayın
Seda9507 Tgbpoyraz benim doktor dediki doğumdan sonra 1 hafta kadar böyle ayakları kafasında olur korkma. Işte korkuyor insan. Ha sezaryan dan korkmuyorum. Bebeğim iyi olsun yeter sağlıklı 🤲
Tgbpoyraz Seda9507 hmm değişik bi durum sizinki duymadım daha önce korkma allahın izniyle hiç bişey olmaz sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Hsrt1 Seda9507 benim bebegimde ayni. Bende cok tedirginim insallah doner ama doktor biraz zor artik diyor. 34+2 yim bende
PamirMira Seda9507 ilk gebelikse 38. Haftaya kadar vaktiniz var yani dönme ihtimali var. İlk değilse son dakkaya kadar dönebilir daha çok erken bir süreçtesiniz bence sakin olun 😊