Herkese merhaba 🌸
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Maluum fiyatlar git gide artıyor artık.. Daha fazla pahalanmadan bebek arabası almak istiyoruz. Bir kaç tane beğendiğim var ama pek yorum bulamadım. Pusetli kabin boy tarzlara bakıyorum. En az 25 kilo kadar taşıması önemli, yani uzun süreli kullanma açısından. Aranızda bu modelleri kullananlar ya da bilenler yorum yapabilir mi?
•Kanz Y-Go
•Kanz X-Go
•Kraft Energy
•Prego Solo
•4Baby Bagi Gold Premium
Başka marka alan, kullanan arkadaşlarda memnun mu ve hangi ürünü aldınız? Şimdiden hepinize teşekkür ederim 🤗