Mikmikbuk bilen biri bana da yazabilir mii bende sadece tayt giymek istiyorum. 8 aylık oldum hamileliğimin başında lcw den iki tane tayt aldım hala onları giyiyorum ama penye oldukları için çok ince geliyo artık. Hem kalın hem esnek olmalı lcw de yeni denedim bi tane kalındı ama hiç esnek değildi zaten zor hareket ediyorum bide tayt kasmasın