ppapatyaa canim bende beneto 540 gold serisini aldim. Puset bebek arabasi ve park besik seklinde setini aldim. Beni en cok cezbeden bebek arabasinin ustundeki koltugunu cikarmadan katlanabilir olmasiydi. Bagaja falan koyarken rahatlikla katlayip koyulabilir ama puset ustundeyken ayni anda kapanmiyor puseti cikarmam gerekiyor. Renginide cok begendim. Ama daha kullanmadim tekerleklerini falan bilmiyorum suanlik evde kullandgm baktgm gordugum kadarini paylastim 😊