Merhaba kızlar ben gebelik zehirlenmesi olayını geç fark ettim, belki size yardımım dokunur diye yaşadıklarımı aktarmak istedim. Ayın 12sinde sağlık ocağında rutin kan idrar tahlili verdim ama ebe sonuçlar için aramadı. Normalde önemli bir şey varsa ararım yoksa aramam dediği için üzerine düşmedim. Dün akşam aşırı şişim olduğu için içime kurt düşünce sonuçlara baktım ki idrarda protein 3+ çıkmış bakteri, yassı epitel falan yüksek. Sabah ebeyi aradım cuma günü doktor randevunu bekleyebilirsin acelesi yok dedi ama gene de şimdi rahat etmedi. Tansiyonum da 14/10 çıkınca direkt acile geldim. Tekrar idrara bakıp da 3+ çıkınca yatışımı verdiler. Yarın sabah sezaryen olacağım nasipse. Demem o ki çok dikkat edin kendinizi takip edin Allah göstermesin ben fark etmesem haftamı doldurup da sezaryene alınana kadar daha kötü olabilirdi dedi acildeki doktor. Bu arada yarına kadar sorun olur mu doğum başlar mı diye emin olmak için açıklığa falan da baktılar alttan. Kendinizi serbest bırakırsanız acımıyor normal bir ağrı sadece. Bebeğim makat geliş olduğu için zaten sezaryen olacaktım fakat öne çekilmiş oldu. (38+6yım bugün) Sezaryenden biraz korkuyorum dua edin bana 🥺🥺