Merhabalar,14+2 haftalık hamileyim.Çok şükür hamilelikle ilgili hiç bir sorunum yok ama hamile kaldığım ilk günden beridir mantar enfeksiyonu sıkıntısı yaşıyorum.Doktorum kaşıntı için krem vermişti ama maalesef sorun yüzeysel değil içlerde de sıkıntı var galiba.2 hafta sonra tekrar muayenem var o zaman yine göstermeyi düşünüyorum.Benim gibi böyle sorun yaşayıp da çaresini bulabilen var mı? Bir an önce kurtulmak istiyorum çünkü yanma,kaşıntı,akıntı derken ben çaresini bulamadım.Yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻