Hayatelif 23+5 günlük hamileyim ilk gebeliğim sabahları uyandığımda karnım ağrıyor sanki içinde yara var gibi agrıyor Bebeğim hareket ediyor agrılar canımı yakıyor Var mı böyle olan ✋🏻✋🏻
Nazli_ayar Hayatelif normal canım. Rahim genişliyor o yüzden ağrı oluyo. Yine istersen muayeneye gidince söyle doktoruna