Baharun2 valla kiz. Benim eltimde dogum yapti ilk dogumunda sadece içten 2 dikiş varmiw. 2.dogumundada hic dikisi felan olmadı. Hemen ayaga kalkti yani düşün dikis olmayinca. Insallah herkese dikissiz kesiksiz bi dogum nasip eder rabbim❤️
Ogut1996 hayirlu olsun. Rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin insalah😘❤️