Kızlar 36+3 deyiz , geçen hafta doktorum karnıma dokunur dokunmaz sancın var dedi , sertlik olunca sancı oluyormuş sanırım , ama nst de gözle görünür bir şey çıkmadı . Bu hafta da aynı şekilde ara ara sertleşme ve kasılmalar oluyor karnımda ve göbek deliği çevresinde acı oluyor bazen . Sorum şu ; bunlar yalancı sancı dedikleri mi , normal sancılarda buna benzer şeyler mi yaşanıyor ? Tecrübeliler yazarsa çok sevinirim 😌